معرفی محصول

معرفی محلول پاک کننده(تونر) و برطرف کننده آلودگی پوست بیتروی

مقدمه :

پوست انسان همواره نیاز به مراقبت هایی دارد زیرا بر اثر عوامل مختلفی نظیر افزایش سن، شرایط محیطی و آلودگی، تغییرات هورمونی و عوامل ژنتیکی ممکن است پوست دچار مشکلاتی مانند چربی بیش از حد، منافذ باز پوستی، خشکی پوست، چین و چروک، لک و جوش شود که با استفاده از محصولات مراقبتی می توان این مشکلات را کاهش داد . استفاده و تشخیص درست با توجه به نوع پوست می توان از محصولات مراقبتی پوستی به جوانسازی، تغذیه رسانی، آبرسانی، ترمیم و بازسازی، شادابی و نرمی پوست کمک کرد.

تونر چیست ؟

یکی از محصولات مراقبتی پوستی تونرها هستند. تونر محصولی است که پس از شستشوی پوست برای حفظ رطوبت، نرمی، تنظیم PH و شادابی پوست استفاده می شود. تونرها سرشار از  آنتی اکسیدان ها، ترمیم کننده ها، مواد مغذی و تنظیم کننده چربی پوست می باشند. همچنین تونر به جذب بهتر سایر محصولات مراقبتی نظیر کرم ها و سرم های پوستی ( کرم ضد چروک، سرم ویتامین C، کرم آبرسان و ...) کمک می کند و قدرت نفوذ پذیری آن ها را افزایش می دهد. با انتخاب درست تونر مناسب هر نوع پوست به مرور شاهد نتایج خوبی روی پوست خواهید شد.

فواید استفاده از تونر صورت در برنامه مراقبت از پوست

تمیز شدن منافذ پوست

ذرات گرد و غبار، آلاینده‌های موجود در هوا، کرم پودر، پنکک و دیگر لوازم آرایشی در میان منافذ پوست صورت نفوذ می‌کند و با شستشوی صورت هم از بین نمی‌رود. تونر به این منافذ وارد شده و آلودگی ها را خارج می کند و به تنفس بیشتر پوست کمک  می کند.

شفاف شدن پوست صورت

تونر صورت به علت اینکه ذرات ریز آلوده کننده را از درون منافذ پاک می‌کند، باعث شفاف شدن پوست می‌شود. زمانی که از تونر بر روی پوست صورت استفاده میشود، چربی‌ اضافی ترشح شده از منافذ باز پوست هم از بین می‌رود و منافذ جمع‌تر می‌شوند.

تنظیم PH  پوست

شوینده‌های صورت که ممکن است به انتخاب شما صابون و یا فوم  باشند، میزان اسیدیته پوست را تغییر می‌دهد و این تونر صورت است که به متعادل کردن آن کمک می‌کند. در واقع بسیاری از شوینده‌های صورت و پاک‌کننده‌ها، دارای خاصیت قلیایی هستند و با استفاده مکرر پوست را از حالت اسیدی طبیعی‌اش، خارج می‌کند. همین نکته باعث می‌شود برای تنظیم مجدد اسیدیته، چربی بیشتری از درون منافذ پوست ترشح شود و آنچه بر روی صورت نمایان می‌شود، پوستی چرب خواهد بود. ولی تونر به دلیل اینکه قلیایی نیست، این مشکل را برطرف کرده و اسیدیته را تنظیم می‌کند.

آبرسانی به پوست صورت

تونرها آبرسان پوست هستند، موجب به دام افتادن رطوبت می‌شود و در نهایت به عنوان یک لایه محافظ در برابر ذرات آلوده‌کننده و گرد و غبار هوا از پوست شما محافظت می‌کند.

تونر برطرف کننده آلودگی پوست بیتروی:

تونر ضد آلودگی بیتروی دارای ترکیبات آنتی اکسیدان و آبرسان قوی نظیر عصاره چای سبز، عصاره جلبک دریایی، تری هالوز، سدیم هیالورونات و مخلوط ویتامین ها می باشد که از پوست در برابر ذرات مضر گرد و غبار و رادیکال آزاد محافظت کرده و ضمن پاکسازی، حفظ PH و سد طبیعی پوست، حس فوق العاده تمیز و دلپذیری به پوست می دهد.

ترکیبات موثر تونر برطرف کننده آلودگی پوست بیتروی:

ترکیب ضد آلودگی (Trehalose, Urea, Serine, Sodium Hyaluronate):

این ترکیب حاوی مخلوط آبرسان و ضد آلودگی می باشد که دارای خاصیت آبرسانی قوی روی پوست با اثر بلند مدت (48 ساعته ) می باشد که به کاهش تبخیر سطحی رطوبت پوست کمک می کند و با محافظت از آن در برابر ذرات آلودگی و آسیب های اشعه uv در حفظ سد دفاعی و سلامت پوست موثر می باشد.

عصاره چای سبز:

این ماده حاوی پلی فنول ها هستند که به دلیل خواص آنتی اکسیدانی بالا، از پوست در برابر رادیکال های آزاد ناشی از عوامل استرس زای محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش و آلودگی محافظت می کند و سبب کاهش خطوط ریز و چین و چروک می شود. همچنین با کمک خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی باعث کاهش سبوم پوست و در نتیجه جلوگیری از آکنه می شود و با تسکین پوست،قرمزی را کاهش  می دهد.

عصاره جلبک دریایی:

این عصاره غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها و مواد معدنی می باشد که آلودگی ها را از عمق پوست خارج کرده، به شفافیت و تمیز کردن پوست کمک می کند . یکی از اسیدهای آمینه ضروری موجود در عصاره جلبک ، آمینو اسید شبه مایکوسپورین است. این اسید آمینه ، در میان سایر ترکیبات ، دارای خواص آنتی اکسیدانی است که به خنثی سازی موثر رادیکال های آزاد موجود در محیط کمک می کند. عصاره جلبک بعنوان  تقویت کننده عملکرد سد دفاعی و خواص تسکین دهنده خشکی و کاهش چین و چروک پوست کمک می کند. همچنین خاصیت رطوبت رسانی بالایی دارد که به سرعت در لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و با جبران کم آبی موجب هیدراتاسیون طبیعی پوست می گردد و با احیا و تقویت آن باعث بهبود خاصیت ارتجاعی می شود .

مخلوط ویتامین ها (Aesculus Hippocastanum Seed extract, Tocopheryl Acetate) (Retinyl Palmitate,Helianthus Annuus Seed Oil):

این ماده ترکیبی از ویتامین های ضروری پوست می باشد که علاوه بر اثر آنتی اکسیدان و ضد آلودگی، دارای خاصیت مرطوب کننده و ضد التهابی می باشد . این ترکیب با تغذیه رسانی سبب شفاف شدن پوست می شود.

نمک دریا:

پاک کننده عمیق منافذ پوست و تنظیم کننده میزان ترشح سبوم است که با متوقف کردن رشد باکتری هایی که باعث ایجاد آکنه می شوند از ایجاد آکنه و التهاب جلوگیری می کند. این ماده از لایه بردارهای طبیعی به حساب می آید که علاوه بر پاک کردن پوست از آلودگی ها به علت محتوای بالای مواد معدنی، نقش تغذیه پوست را بر عهده دارد و باعث ایجاد حس تازگی در پوست می شود.

سدیم پی سی ای:

این ماده از NMF (فاکتور مرطوب کننده طبیعی پوست) های پوست به شمار میرود یعنی موادی که به صورت طبیعی درپوست انسان جهت مرطوب کردن پوست وجود دارند، این ماده لایه شاخی پوست را هیدراته کرده و به بازسازی سد دفاعی پوست کمک می کند. علاوه بر آن نقش سدیم در این ماده قابل توجه است چرا که عدم بالانس سدیم در بدن باعث دهیدراته شدن پوست شده، روی ساخت کلاژن و الاستین اثر منفی می گذارد و باعث چروک و افتادگی پوست میشود.

 

نحوه استفاده از تونر برطرف کننده آلودگی بیتروی:

ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب بشویید سپس مقداری از تونر برطرف کننده آلودگی بیتروی را به پنبه یا پد آرایشی آغشته نمایید و به آرامی روی پوست صورت بمالید. (بدون نیاز به شستشو با آب)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *