پیش از مطالعه این بخش پیشنهاد می کنیم قوانین و مقرارت را مطالعه فرمایید.

 

حریم خصوصی

رعایت حریم خصوصی کاربران برای سایت رجین رخ بسیار حائز اهمیت است. در این متن نحوۀ ذخیره‌سازی و استفادۀ سایت رجین رخ از اطلاعاتی که در نتیجه استفادۀ کاربران از خدمات سایت رجین رخ در سامانۀ سایت ثبت می‌شود شرح داده شده است.

جمع‌آوری اطلاعات

اطلاعاتی که شما مستقیما در سایت رجین رخ ثبت می‌کنید:

بخشی از اطلاعاتی که سایت رجین رخ ذخیره می‌کند اطلاعاتی است که شما به صورت مستقیم در فرآیند ثبت نام، ثبت سفارس، تماس با مرکز مشاوره و یا روش‌های مشابه در سامانه ثبت می‌کنید. این اطلاعات شامل نام، نام خانوادگی، شماره تلفن همراه، شماره تلفن ثابت، آدرس، آدرس پست الکترونیکی و اطلاعاتی از این دست می‌باشد.

اطلاعاتی که در نتیجه استفاده شما از سرویس ذخیره می‌شود:

علاوه بر اطلاعاتی که شما به صورت مستقیم در سامانه ثبت می‌کنید، برخی از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفادۀ شما از سرویس تولید می‌شود نیز در سایت رجین رخ ذخیره خواهد شد. این اطلاعات در زیر شرح داده شده‌اند:

۱ – اطلاعات سفارش

هنگامی که شما از سایت رجین رخ استفاده می‌کنید اطلاعات سفارش شما ذخیره می‌شود.

۲ – تراکنش‌های مالی

هنگامی که شما خریدی با حساب کاربری خود در سایت رجین رخ را از طریق کارت‌های بانکی انجام می‌دهید، شمارۀ تراکنش و پیگیری بانکی در سایت رجین رخ ثبت می‌شود. لازم به ذکر است، با توجه به اینکه تمامی تراکنش‌های مالی از طریق سامانه‌های بانکی صورت می‌گیرد، سایت رجین رخ در فرآیند انتقال وجه از طریق کارت‌های بانکی هیچ‌گونه دسترسی به اطلاعات کارت بانکی شما ندارد.

 

نحوه استفاده از خدمات

سایت رجین رخ اطلاعات مربوط به نحوه استفاده کاربران از سایت رجین رخ را ثبت می‌کند.

از این اطلاعات برای بهبود کیفیت خدمات استفاده می‌شود.

اطلاعات مربوط به دستگاه مورد استفاده و شبکه اینترنت

سایت رجین رخ ممکن است اطلاعات مربوط دستگاهی که شما از طریق آن از سامانه استفاده می‌کنید (تلفن همراه، تبلت و غیره) از جمله نوع دستگاه، سیستم عامل، مشخصات سخت افزاری را ذخیره کند.

استفاده از اطلاعات

اطلاعاتی که در سایت رجین رخ ذخیره می‌شود در موارد زیر ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد و استفادۀ کاربر مشتری از سایت رجین رخ به منزلۀ قبول و اعطای اختیار به سایت رجین رخ جهت استفاده و بهره‌برداری از اطلاعات فوق الاشعار به شرح زیر می‌باشد:

ارائه، نگهداری و بهبود کیفیت خدمات
برقراری ارتباط بین مشاور و مشتری جهت تسهیل فرآیند ارائه خدمات
ارتباط سایت رجین رخ با مشتری جهت اطلاع‌رسانی، کنترل کیفی، بررسی شکایات و غیره
شخصی‌سازی سرویس برای هر مشتری شامل ارائه پیشنهادهای ویژۀ برای هر مشتری


کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد.

هدف رجین رخ حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور رجین رخ برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، بلاگ، مطالب کاربران و ...) نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی رجین رخ انجام می شود. رجین رخ اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد.